یادگیری قانون جذب - مروری بر - آموزش قانون جذب

Wiki Article

دومین پیام احساسات : پیام جهت. نوع احساسات در هرلحظه ( مثبت یا منفی ) ، جهت جذب شما را ( جذب مثبت یا منفی ) نشان می‌دهد

برای بعضی افراد خیلی عجیب به نظر می‌رسد که آیا واقعاً قرآن از قانون جذب سخن گفته است؟ پس چرا تابه‌حال به گوش ما نرسیده است!!! نباید تک‌بعدی، سطحی و ظاهری به این موضوع نگاه کنیم. باید درک کنیم که قانون جذب یک اسم نیست و مطلقاً به دنبال تکرار عینی عبارت قانون جذب در قرآن یا هر منبع دیگری نگردیم.

مثل این می‌ماند که چشمانمان را ببندیم و در یک باغچه‌ی پر از علف هرز راه برویم و با چشمان بسته تکرار کنیم : چه باغچه زیبایی! چه گل‌های خوش عطر و رنگی! به‌به !

در ادامه قصد دارم راجب هزینه گرفتن جواز کسب آرایشگاه اطلاعاتی رو بهتون بدم با...

اما به‌طورکلی از جهت توجه که بگذریم، سرعت جذب را شدت احساسات مشخص می‌کند. یعنی پیام سوم احساسات که در قسمت ۱۴ بازی آفرینش مفصل شرح دادم.

در اینکه کلمات بار احساسی منحصربه‌فردی دارند شکی نیست. قبول؟ ولی دلیل نمی‌شود قیمه‌ها رو بریزیم توی ماستا! قبول؟!

آزمایش تغییر شکل یخ هم به درک قانون ارتعاش کمک می‌کند. اگر به یک قطعه یخ با حرارت انرژی بدهید، سرعت ارتعاشات سازنده آن بیشتر می‌شود و به مایع تبدیل می‌شود، اگر انرژی دادن را ادامه دهید، بازهم ارتعاشات سریع‌تر شده و مایع به گاز تبدیل می‌شود.

این قانون، جزو قوانین طبیعت و نظام آفرینش است. قانونی ازلی و ابدی، عادلانه و تغییرناپذیر که در کتاب قرآن از آن به‌عنوان مشیت الهی یاد می‌شود.

در مورد مراحل قانون جذب، به عرض اقیانوس ولی به عمق یکسانت، مطلب و محتوا وجود دارد! دقت کردید؟ به عمق یکسانت!!! من به تجربه متوجه شده‌ام اکثر این مطالب سطحی هستند. درصورتی‌که من و شما برای صید خواسته‌هایمان در اقیانوس زندگی باااااید عمق بگیریم.

خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید. جلسه نهم نوشتن ویدیو آموزشی ویدئو

ما در وب سایت سلام زیبایی به آموزش مهارت‌های آرایشگری، مشاوره سالن زیبایی و تبلیغات سالن زیبایی می پردازیم که این مهارت‌ها برای هر آرایشگر و هر فرد معمولی نیاز هست.

در حیطه احساسات منفی هم همین‌طور است، مثلاً احساس خشم شدت بیشتری نسبت به احساس بی‌حالی و کسلی دارد.

از روی دلسوزی یا مهربانی، ساعت‌ها زمان صرف کردید تا یکی از عزیزانتان را از قانون جذب آگاه کنید تا زندگی بهتری داشته باشد، آن شخص هم نه‌تنها مقاومت نمی‌کند بلکه کاملاً به نشانه‌ی تأیید سرش را برای شما تکان می‌دهد، ولی یک روز بعد یا یک هفته بعد متوجه می‌شوید روز از نو روزی از نو!

خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید. تمرین مربوط به جلسه هفتم تمرین توضیحات بیشتر

Report this wiki page